SCAME

Úvod / Dodavatelé / SCAME

scame_logoProfil a historie firmy SCAME

Firma Scame byla založena roku 1963. Skládá se ze sedmi výrobních jednotek umístěných v Itálii i ve světě. V její síti je zaměstnáno zhruba 700 zaměstnanců, kteří pracují v rozličných výrobních fázích a v odděleních služeb zákazníkům. Prostřednictvím svých zastupitelských agentur nacházejících se po celé Itálii je Scame neustále k dispozici svým italským zákazníkům, zatímco sedm filiálek rozmístěných po celém světě zajišťuje přítomnost firmy Scame v 77 státech pěti kontinentů.
Filozofie Scame je založena na jednoduchém principu;na vytrvalém vyhledávání stále funkčnějších, praktičtějších a bezpečnějších produktů. Je založena na řešení malých i velkých problémů vázaných na využívání elektrické energie, jak z hlediska profesionálních operátorů např. programátorů nebo elektroinstalatérů, tak z hlediska spotřebitelů konečného výrobku. Je to princip, ve kterém se odráží profesionalita, umožňující Scame exportovat Know-how a spolupracovat s nejdůležitějšími světovými společnostmi.
Scame vyrábí ve svých závodech více než 9 000 druhů výrobků zkontrolovaných a zaručených hlavními světovými značkami kvality jako IMQ, VDE, SEMKO aj. Kromě toho ze širšího pohledu na “systém podnikové kvality”, byly již před časem přijaty všechny postupy vnitřní organizace, díky kterým bylo možné dosáhnout CSQ podle UNI EN ISO 9001.
SCAME v ČR
budova_scameFirma SCAME-CZ vznikla v roce 1999 jako ditribuční firma výrobků italské firmy SCAME PARRE pro Českou republiku. Přes síť firem SCAME je propojena se 77 zeměmi světa. Chce navázat na 40 letou tradici ve výrobě systémů pro elektrické instalace své mateřské firmy a nabídnout svým klientům špičkové výrobky na vysoké technické úrovni, u kterých oceníte důmylné provedení a design.
Působí jako koordinátor vstupu výrobků na český trh a zajišťuje dodržování všech předpisů a norem pro prodej výrobků v České republice, případně zajišťuje nové testování výrobků zakončené certifikátem potřebným pro Českou republiku.Staví na budoucnosti firmy investicemi do vývoje nových technologií a zdokonalování svých výrobků ke spokojenosti zákazníka.